Post by lartolibesbo on Feb 24, 2022 15:57:44 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Where Shadows Slumber Demo ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Where Shadows Slumber Demo IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser mange gull ▞▞▞
▞▞▞ Where Shadows Slumber Demo 2022 version ▞▞▞
Flink
hvorfor dens demo
Ganske flott spill. Det er bare en demo. Fortsette. 😙😙😙😊
ikke egentlig et puslespill imo. litt skuffet. uansett 4 stjerner for utviklerens innsats.
Dette spillet er det BESTE SPILLET jeg noen gang har spilt den siste scenen var vold... og jeg ELSKET DET!!!!!
GI MEG MER💕
Flere nivåer takk!
Utmerket gameplay og historie. Det blir mer og mer interessant for hvert trykk på skjermen! Rett og slett fantastiske grafiske ferdigheter brukt. Ikke glem å sette på ørepluggen før du starter den. Utrolig lydbilde.
kjempebra spill
Vakkert og unikt puslespill. Gleder meg til hele spillet!
Dette er det mest unike spillet jeg noensinne har sett på mobil, og det er fantastisk! Jeg gleder meg til det blir fullført!
Fantastisk demo.
Omg det er så utrolig at jeg ble så skuffet da jeg nådde slutten og det sto at det bare var demo. Gleder meg til en full wersion!
Flott demo. I likhet med Monument Valley, visuell puslespillløsning. Elsker vrien av skygger som legger til elementer til nivåer. Lydeffekter skaper et nytt lag. Ser frem til full kamp.
Vel, hmm. Demoen var veldig kort. Ser lovende og atmosfærisk ut, men det var egentlig ingen gameplay å snakke om. Det tok meg et par nivåer å innse hva spillmekanikeren faktisk var! (Selv om det burde fremgå ganske klart av tittelen; jeg antar at det får meg til å se dårlig ut Det var ingen tanke for å fullføre noen av gåtene i demoen. Kanskje utviklerne vil trappe opp for hele spillet.
Demoen var spennende og jeg vil gjerne se mer
Nivå 9 feilet for meg. Jeg kan ikke gå tilbake på den roterende plattformen.
Virkelig fint konsept, som forvrider verden ved hjelp av skygger. Vil gjerne se mer enn bare et nivå med knapp-klikking-jakt. Ikke sikker på hvorfor dette er vurdert som modent, men!
Jeg elsker dette spillet, det er morsomt og vanedannende, kan ikke vente på fullversjonen
Jeg liker demoen din, jeg forventer mer i hele spillet, men alt i alt en fin spillutvikler.
Hvis du liker Monument Valley, er det høyst sannsynlig at du vil like dette også. Gleder meg til det siste spillet kommer ut!
Fint... Men ikke så vanskelig.. kan være utfordrende når nivået øker.... Grafikk og spilling kjempebra... Fortsett med det....
Et av de beste puslespillene jeg noen gang har hatt... Veldig bra. Venter på siste kamp.
Jeg lastet det ned i går og elsket det absolutt. Når kommer hele spillet ut?
Dårlig
dette var rått. gleder meg til utgivelsen, ideen er fantastisk.
Beklager folkens, jeg likte ikke dette. Jeg syntes de bevegelige skyggene og linjene var veldig distraherende. Jeg forstår at det er et puslespill, men det føltes bare veldig tilfeldig, som å fortsette å bevege seg rundt til skyggen svinger rundt og lager en bro. Det krevde ingen logisk tenkning, bare fortsett å bevege deg rundt
Dustoff Heli Rescue 2 아케이드 crj
Den er for kort, men god
Elsket det. Nydelig grafikk og lydeffekter. Ser veldig frem til hele spillet, forhåpentligvis slipper de det snart! Bare la være med tegneserievolden på slutten... Altfor grafisk, det er ikke behov for mer grafisk vold i denne verden.
Veldig bra. Opprinnelig.
Interessant konsept og utførelse! Fikk det ikke helt med en gang, men det er givende når du endelig får det til. Det føles litt vanskelig når du ikke vet hva et objekt kan bli etter at skyggen avslører det, men interessant. BTW, knappene på nettstedet ditt er ikke riktig koblet Flott spill, men gleder meg til å se fullversjonen!
Du tror dette spillet kommer til å være avslappende, men overrask så! Brutalt overfall?
veldig bra
Jeg dumpet hele spillet! Det var smart nok uten den unødvendige volden. Hvis du gir ut en ikke-voldelig utgave, laster jeg den gjerne ned.
Bra spill. Veldig gjennomtenkt.
Ikke verst. Først var jeg meh fordi det virket for lett, MEN du ser virkelig hvor dypt det kan bli med labyrintdelen. Veldig bra gjort. Demoen var kort, ja, men forhåpentligvis vil sluttproduktet gi timer på timer med spilletid. Jeg ville lett brukt tid på dette. Veldig unikt og morsomt. Musikken og lydene passer også, og spiller ikke non stop. Jeg liker det. Jeg pleide å spille et snes-spill kalt "Equinox", og musikken var sjelden, men nok til en atmosfære for å holde deg inn i atmosfæren. Dette minner meg om det. God jobb så langt, Devs.
Fantastisk spill. Gjorde meg nostalgisk. Kan sammenlignes med Journey. Volden tok litt fra magien tho.
Dette spillet er superkort, men veldig, veldig bra. lydeffektene er fantastiske, musikken er fenomenal, jeg ELSKER bruken av shawdows og dette spillet er virkelig flott til å øke krypfaktoren. Er også veldig nysgjerrig på den scenen. Det er mye som skal avsløres, så sørg for at du gjør det riktig Dev. Alt i alt, flott spill, kan ikke vente på fullversjonen!
Konseptet med dette spillet er virkelig fantastisk: ved å flytte en lyskilde og kaste skygger på ting kan du forme virkeligheten. Nå er dette bare en demo, så det er ikke noe faktisk spill å spille for de første 8 nivåene (av ni), men det siste gir en fantastisk idé om hva spillet vil være. Eneste feil: det gjør ingenting når jeg klikker på "motta e-postoppdateringer"!
Jeg har nettopp spilt demoen, som var fantastisk. Vil finne noen få dollar for å få hele spillet. Det er verdt det når jeg finner et spill med utfordrende gåter! Godt jobbet!
Me encanta sacar la continuación pronto!!
Herregud, DET VAR FANTASTISK.Jeg var faktisk ikke klar over at det var en demo (jeg vet. Jeg er så observant.), men jeg gleder meg så mye til hele spillutgivelsen! Det føles litt som en mørk spin off av monument valley (som jeg elsker), og det er utrolig atmosfærisk. Elsker det.
Gleder meg til hele spillet kommer ut!Fin liten demo. Likte utseendet og atmosfæren. Ser frem til hele utgivelsen.
Jeg gleder meg til å se hele spillet... Hvis det er betalt, kan jeg dessverre ikke kjøpe det, men jeg er sikker på at dette spillet er på topp ti uansett kategori
Interessant demo, jeg vil gjerne spille hele spillet
Encore un emule de Monument Valley sans grand intérêt et à la realisation trop imparfaite.